maandag 2 februari 2015

Favorieten van de Maand januari !


Ik kan niet geloven dat de eerste maand van 2015 al voorbij
is .De solden waren deze maand ,dus heb ik (met mijn zuur
verdiende centjes ) een paar impulsieve koopjes gedaan .
Koopjes die misschien niet echt in solden waren maar waar
ik  zo lang voor heb gespaard . Niet alleen koopjes deze
maand maar ook Series en muziek .


1) Beauty

1) L'Oréal Superliner

Deze maand was ik echt obsessed met het
creëren van de perfecte winged eyeliner look .
Ik moest dus opzoek naar een goede eyeliner....


Deze superliner van L'oréal is zo goed .



Je kan hem gemakkelijk aanbrengen


en hij is super dun , wat voor mij persoonlijk perfect is


2) Benefit - HOOLA bronzer
Deze bronzer wil ik al maanden en nu ik hem eindelijk
heb kan ik niet geloven dat ik zonder heb geleefd.



Deze bronzer is geweldig , Hij blijft lang zitten
en geeft wat meer kleur aan je gezicht.


Je krijgt er een  borsteltje bij hoewel ik toch liever
mijn contour brush van real techniques hiervoor
gebruik .


3) Benefit - High Beam
Er was en actie bij Benefit dat als je 2 producten kocht
je hun ' There Real' mascara er gratis bijkreeg . Dus besloot
ik om een product te kopen dat goed bij de hoola bronzer
pas namenlijk hun Highlitghter ' High Beam' .





In het begin was het wel wat vreemd om aan te brengen
maar deze highlighter geeft zo een mooi stralend effect.

4) M.A.C - Matte Lipstick



Ik kocht mezelf een nieuwe matte lipstick van M.A.C
in de kleur taupe .




5) Fake nagels


Deze fake nagels draag ik de laatste tijd heel vaak.
Ik heb over deze nagels vorige week ,op mijn blog 
nog een review gemaakt . Als je hem wilt bekijken Klik hier


2) Haar

1) Bows before bros

In Forever 21 vond ik dit schattig strikje  voor maar 3 Eur



2) Nu Me 25mm - Magic wand

Met deze strik combineer ik graag gekruld haar.
Vorige week kreeg ik mijn pakketje waarin mijn
nieuwe krultang zat (klik hier) .



3) Music 

1) Sam Smith - In the lonely hour




In 2014 heeft Sam Smith  mijn hart veroverd. Helaas was ik net 
te laat voor tickets voor zijn concert maar wanneer hij nog is komt 
ben ik de eerste met een ticket .Hij heeft zo veel talent en
heeft al zo veel bereikt en hij is nog maar 22 jaar !! ( whuut?)
Elk lied op zijn album vindt ik geweldig en ik vindt het zoo 
spijtig dat niet al zijn liedjes even populair zijn .

4) TV

Aaaaah het nieuwe seizoen van Hart of Dixie is er eindelijk.
Vandaag zag ik de eerste aflevering van het nieuwe seizoen
en er is zoooo veel gebeurt . Als je hart of Dixie niet kent :
het is een serie over een dokter uit New York (gespeeld door
Rachel Bilso)n die huisdokter wordt in een afgelegen dorp
genaamd Bluebell . Oké hoe ik het nu uitleg klinkt het zéér 
saai maar het is van de makers van Gossip Girl dus saai 
is het zeker niet !! Trust Me !!!! 


Liefs Lin  ❤️

1 opmerking:

  1. De kleur nagellak vind ik erg mooi. Je hebt overigens een hele leuke blog :)

    http://www.bloglovin.com/blogs/4balou-13049789

    BeantwoordenVerwijderen