zondag 8 maart 2015

Get The Look Ariana Grande - Love Me harder

De afgelopen maanden heb ik een grote obsessie voor Ariana Grande
gecreëerd. Ik hou van haar stem , make-up , haar en natuurlijk haar 
kledij . Daarom leek het me wel is leuk om een Get the look artikel
te maken over Ariana . Ik heb de look gekozen uit haar Love Me Harder
video omdat deze simpel en toch zeer classy is kortom helemaal Ariana.


Even een kleine opfrisser...


Zoals ik al zij aan het begin van dit artikel is deze look zeer simpel
en dus heb ik ook al de kleding stuken gevonden in dezelfde 
(web)winkel namenlijk ASOS.

Rok



Top



Schoenen


Oorbellen



                                                                   asos - 7 EUR



Cat ears haarband - DIY

Eerst ben ik opzoek gegaan naar een haarband die
ik niet meer nodig had ,maar je kunt ook gewoon in
een knutselwinkel een simpele haarband vinden die je
meteen kunt gebruiken.

Toen  ik eindelijk alle versiersels van de haarband had
verwijderd ben ik overgegaan naar het tekenen van de 
oortjes op en stukje karton en als richtlijn gebruikte ik 
mijn haarband.


knip ze uit en zorg ervoor dat ze goed passen en gelijk zijn


Dan heb ik de stukjes karton bedekt met zwart papier
maar je kan  ook andere materialen gebruiken zoals lint,
vilt en voor de beste Ariana look kant .

Dan is het tijd om de oortjes om de haarband te
plakken en dit heb ik gedaan met seconde lijm 
omdat ik heb ondernomen dat gewone lijm niet
voldoende kracht heeft om de oortjes te laten kleven.


En als laatste stap (optioneel) heb ik aan de 
zijkant van de haarband noch wat zwart lint 
toegevoegd zodat het een mooi geheel is .

Wil je mijn vorige Get the look artikel
over Kylie Jenner bekijken klik hier 

Liefs Lin  ❤️

Geen opmerkingen:

Een reactie posten