zondag 31 mei 2015

HACK ATTACK ! #1

Iedereen kent ze wel... de oh zo populaire life hacks. He zijn
kleine trucjes die je kan toepassen om je leven iets makkelijker
te maken. Ze zien er allemaal veel belovend uit maar werken ze
ook echt? Ik zoek het uit !



Deze beauty hack ben ik al heel vaak tegengekomen wanneer
ik op pinterest zat. Ik was er altijd heel benieuwd en dus test ik
hem vandaag uit. et enige wat je nodig hebt is een doorzichtige
nagellak( ik heb op veilig gespeeld en een nagellak gepakt die
al bijna op was) en een poeder oogschaduw.

en om het proces wat makkelijker te maken
heb ik ook nog een klein potje om mijn
oogschaduw in te doen.

Ik begin eerst met mijn oogschaduw zodanig te pletten
dat er geen brokjes meer over zijn.

Dan maak ik een trechter met een klein papiertje
en doe ik mijn oogschaduw bij de nagellak.


Ik meng alles en dan i het tijd om mijn 
DIY nagellak uit te testen.

op het eerste zicht ziet het er goed uit.
ik heb er redelijk veel poeder bij gedaan dus de kleur
is wat donkerder da mijn oogschaduw zelf.

De eerste lag is redelijk waterig maar vanaf de
tweede laag zie je dat de kleur intenser wordt.

Wanneer de nagellak droog is, zie je dat het een
matte schijn geeft. 
Na een dag zie je wel dat de oplossing zich terug
heeft opgesplitst in oogschaduw + nagellak
maar na een keertje schudden is dat probleem
meteen opgelost.

DIY or DI-DON'T

Liefs Lin ❤️

2 opmerkingen:

  1. wat grappig, ik had geen idee dat dit kon, ...leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wist ook niet dat dit kon! Ik vind de kleur heel mooi geworden! Ik ga het denk ik snel een keertje uitproberen!

    BeantwoordenVerwijderen