maandag 20 juli 2015

Fitness Tips ( Voor luie mensen )

It's that time of the year again!! Die gênante mid- vakantie
periode waarin je niet weet wat te doen. Iedereen is op vakantie
en jij begint aan het 8ste seizoen van F.R.I.E.N.D.S (again!!!??).
Maar om toch tegen je vrienden en familie te kunnen zeggen
dat je een productieve zomer hebt gehad, begin je maar met
sporten pffffff.....


                                 Maar hoe begin je hieraan? Geloof me ik wou 
                              dat ik iemand was die elke dag 3km loopt en bessen
                                eet als ontbijt maar door de jaren heen heb ik leren 
                                aanvaarden dat ik zo iemand NOOIT zal worden. 
                                  Ik denk dat ik daar gewoon te lui voor ben en 
                                  dat ik te graag pizza eet! 
                                  Maar om toch die dagelijkse dosis beweging
                                   te hebben heb ik hier een paar tips....




1) Good Morning

Ik weet dat deze eerste tip misschien al niet echt past in het
hele concept van dit artikel maar als je WEL een ochtendpersoon
bent is deze tip id-e-aal! Probeer altijd in de ochtend te sporten, 
het is een goed begin van je dag  en op die manier heb je je sport
van de dag al gedaan en kan je het later niet meer uitstellen 
door bijvoorbeeld te zeggen da je té moe bent.

2) Binge sporting
Wait .....whuuuuut? Weet je dat je kan sporten en 
tegelijkertijd  TV kan kijken!! Die reclames die we
vroeger allemaal haten, wel vanaf nu zijn ze eindelijk
niet meer zo nutteloos want die 10 minuten reclame
is net genoeg voor je dagelijkse work out!

Maar je kan ook tijdens je favoriete programma sporten.
Op pinterest vond ik dit super coole work-out plan dat
je kan gebruiken tijdens een aflevering New Girl.


3) DOEL
Om jezelf elke dag weer te motiveren om te gaan sporten
is het héééél belangrijk dat je een doel hebt! Het maak niet
uit of je wilt gaan voor de 'Victoria Secret abs' of de 'Kim
Kadashian booty' zolang je maar een doel hebt !!

4) Fun Fun Fun..
Er zijn verschillende methodes om je gewone
workout toch iets leuker te maken....

YOUtube
ga opzoek naar filmpjes die je kunnen helpen
je doel te bereiken. Een van de bekendste youtubers
die zich bezighoudt met dit soort zaken is blogilates.
Ze heeft verschillende filmpjes waarin ze je zo
goed mogelijk bijstaat om de soms wat intense
workouts te kunnen overleven 


FRIENDS
zoek iemand die graag met jou wil gaan 
sporten zo kunnen jullie elkaar motiveren en
alles is leuker met twee . nietwaar?

Shop till you drop
Ikzelf ben altijd meer gemotiveerd wanneer ik nieuwe
sport kleding koop maar laten we eerlijk zijn  na 2 keer 
sporten gebruik ik ze meestal gewoon om
 in de zetel te zitten en tv te kijken.


Liefs Lin ❤️

Geen opmerkingen:

Een reactie posten