maandag 14 juli 2014

Shoplog Parijs !

 
Afgelopen week ben ik naar parijs geweest (IEEEEEE ! ) . Een prachtige stad met   
lekker eten , mooie gebouwen , musea en natuurlijk WINKELS !!!!!!
Na uren rond te dwalen op de Champs Elysees en in Paris Saint Germain
heb ik toch wel een paar goede aankopen gedaan !

ZARA: 
Er waren zo veel leuke parijse winkels maar ik ben dan weer zo iemand die 
uiteindelijk al haar aankopen doet in zara en h&m . 



Ik zocht al lang een roze jas en in de zara vond ik hem uiteindelijk !
op de site is de jas te koop voor 99.95 EUR maar ik heb hem in de solden 
voor maar 60 EUR gekocht !






Deze sjaal had ik al eens eerder gezien maar dan wel voor 30 EUR . Toen
ik hem in parijs zag hangen voor de helft van de prijs nam ik hem meteen mee !

H&M



Toen ik deze schoenen zag werd ik meteen verliefd , want ik zocht
namelijk al lang zo'n botjes .

ESSENTIEL




Ik ben al maanden  op zoek naar en mooi paar sandalen en ik vond ze bij ...
essentiel . Deze waren gelukkig wel in solden !



SEPHORA


Na lang twijfelen heb ik hem dan toch gekocht de gimme brow van 
benefit het was redellijk duur maar ik wou het toch eens proberen 
je weet maar nooit !


Deze mascara is van het merk sephora en stond bij de favorieten van de maand dus 
dat beloofd veel goeds !  .


Ik had ( voor deze faundation ) nog nooit gehoord van het merk bareMinerals
maar toen ik (in sephora ) mijn make-up liet doen en deze faundation op mijn gezicht
gesmeerd kreeg zag mijn huid er zo egaal uit en het voelde alsof ik geen make-up op had !
Dus ben ik zeer enthousiast om dit product uit te testen !

AND LAST BUT NOT LEAST

BA-BAAAAAAM





EIN-DE-LIJK heb ik hem hier heb ik zo lang op gewacht ( en zo lang
voor gespaard ) The Urban Decay Naked 3 Pallete !!!!!!!



Het was echt zo een leuke reis en ik ben echt ontzettend blij met al mijn 
aankopen ! En ik kan niet wachten om de beauty producten uit te testen !!!

liefs,
Lin














Geen opmerkingen:

Een reactie posten