zaterdag 12 juli 2014

SPEND VS. SAVE (2)



Iedereen  kent hem wel de chubby stick van clinique! Het is een lippenbalsem die je lippen hydrateert en ze een leuk kleurtje geeft .Als je het mij vraagt HET perfecte beauty product maar als ik dan naar de prijs kijk begin ik toch te twijfelen . Gelukkig bestaat er een goedkopere variant die even goed is ..... of toch niet ? vergelijken maar !

Clinique - chubby stick 

clinique
zoals ik in de intro al zei is dit het perfecte beautyproduct . Als je het op je lippen smeert voelt het aan als een verzorgende lippenbalsem. Ik heb vaak last van droge lippen maar dankzij de chubby stick zijn mijn lippen de hele dag gehydrateert en hebben ze een mooie kleur . Het enige nadeel is de prijs want het product kost
 20 EUR  




Catrice - pure shine colour lip balm
catrice
Ik ben niet zo'n fan van dit product ! Als je het aanbrengt moet je het verschillende keren over je lippen smeren totdat je eindelijk de kleur van de verpakking behaald, als je de lippenbalsem dan eindelijk op je lippen hebt plakt het zo hard , het blijft ook  maar max. 1u op je lippen zitten en het glittert ( dit is iets persoonlijker want ik hou meer van matte lippenstift ) ! Het enige positieve is dat het naar vanille smaakt maar ja ... daar mogen we ons natuurlijk niet door laten vangen !  ze  kosten 4.99 EUR per stuk. De prijzen zijn wel wat omhoog gegaan dus, jammer dat het steeds duurder aan het worden is! 


Boven : Catrice - Onder: Clinique


conclusie
De pure shine lip balm van catrice is goedkoper ( en smaakt naar vanille ;) ) maar hij heeft meer negatieve dan positieve kanten ! Dus als je een lippenbalsem zoekt die je lippen hydrateert en ze een mooie kleur geeft dan koop je toch best de chubby stick van clinique want hij is zeker het sparen waard !!!
                                                                     


Geen opmerkingen:

Een reactie posten