vrijdag 31 oktober 2014

Friday I'm In Love


Happy friday / Halloween ! Het is lang geleden dat ik nog iets
gepost heb maar het was de laatste tijd echt verschrikkelijk druk.
Maar gelukkig is het vrijdag en kan ik me rustig even relaxen 
en een artikel schrijven over mijn favorieten van deze week . 




Beauty

1. Mascara


Ik was al lang op zoek naar een waterproof mascara
en met mijn laatste centjes op de bank ( en een beetje
financiële hulp van mijn ouders :p ) kocht ik de 
diorshow waterproof mascara . Dit is mijn eerste
'fancy' mascara ,want normaal gebruik ik altijd de 
mayebelline rocket volume of een andere mascara
van de drogisterij .


 De verpakking is prachtig en 
wanneer je  de mascara aanbrengt lijken je wimpers
10 maal groter maar het is een ware nachtmerrie om
deze mascara terug van je ogen te krijgen . Geef
mij dus maar gewoon The rocket volume mascara
van Mayebelline .


2. Shimmer Powder


Dit product lag al een tijdje in de make-up stash van mijn mama.
Maar ze gebruikte het niet dus nu heb ik het maar gestolen ( ssssst ... )
 en ik ben er ontzettend blij mee want ik was al lang op 
zoek naar een bronzer/highlighter .


De kleuren van deze shimmer powder hebben een mooie rosé gouden
tint . Ik gebruik hem als bronzer en oogschaduw dus ik kan wel zeggen
dat dit mijn nummer 1 beauty product is van deze week !


Normaal gezien ging ik een review schrijven over deze bronzer
maar na wat opzoek werk zag ik dat dit product limited edition
was en dus niet meer te koop is . :(

3. Rituals - lipgloss


Ik ben al heel lang fan  van rituals en
heb dan ook al een grote verzameling
van hun bodylotions . Maar vorige week
zag ik iets wat ik nog niet eerder had gezien
namenlijk een nieuwe soort lipgloss . Ik
werd meteen aangetrokken door de verpakking
en kon hem dan ook niet laten liggen .
Toen ik thuis kwam heb ik er meteen een
review over geschreven (klik hier ) .


Music

1. Colbie Caillat - Try



Ik had nog maar 1 of 2 keer van de naam
Colbie Caillat gehoord maar na dit lied vergeet ik haar
naam nooit meer ! Ik hou echt van liedjes waar een
boodschap achter zit . Het is zo een inspirerend liedje
met niet alleen een goede tekst maar ook een leuke melodie
En ja ...de clip is zo simpel maar hoeveel keer ik 
het ook bekijk het laat me telkens weer lachen .


Liefs Lin <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten