zondag 28 augustus 2016

Hey mister DJ II (08/2016)


I'm on (sound)cloud nine



Tijdens de vakantie is er een hele nieuwe wereld voor mij
opengegaan, een wereld vol muziek. Ik ben misschien wat
laat met de trend maar soundcloud is tijdens de maand augustus
toch een van mijn favoriete apps geworden. Voor degene die
geen flauw idee hebben wat soundcloud nu net is. I can show you
the world. shining , shimmering, splendid 
(het is nooit en slecht moment voor een disney reference ;) )

Okey let's go! Soundcloud is en online muziek platform
die mensen de mogelijkheid geeft hun muziek(audio) te
delen met de rest van de wereld. Op deze app/site vind je ook
veel DJ's terug die op hun eigen persoonlijke manier bekende
en minder bekende nummers remixen!

Deze maand heb ik mezelf uren lang kunnen bezig houden
met het vinden van nieuwe muziek. Ik heb uiteindelijk
4 nummers uitgekozen die ik gewoon MOEST delen...


1) Kinnoha - Good As Gold



2) The fugees - Ready or not
(lukas chambon remix)




3) Billie Eilish- ocean eyes 
( blackbear remix)




4) Cosmo's Midnight - Walk With Me
( ft. KUCKA)



Wat zijn jouw favo nummers deze maand?

Liefs Lin ❤️
  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten