woensdag 6 augustus 2014

DIY woensdag ! BTS#1


Het duurt niet  lang meer tot SCHOOL weer begint .
Hoewel de meeste onder ons school haten zijn er toch
wel een paar positieve kanten aan die eerste schooldag !
Zoals het terugzien van je vrienden en natuurlijk dat
je nieuwe schoolspullen kan kopen . Tijdens de maand  
augustus ga ik meestal schoolgerief kopen en de eerste plek 
waar ik dan aan denk is natuurlijk HEMA !!!! 
Ik had dringend een nieuwe agenda nodig maar
8 EUR voor een agenda vindt ik toch wat veel .
Dus had ik het idee om gewoon mijn eigen agenda te maken het
is goedkoop en niemand anders loopt rond met dezelfde agenda !


.


als eerste heb ik al mijn knutsel/craft/diy spullen verzameld
zoals bijv. washi tape,glitterstiften ,lijm etc.
Bijna al de spullen die je ziet heb ik gekocht bij hema .

En nu is het de tijd om al je creativiteit boven te halen . 
Dit is wat ik ervan heb gemaakt !

1) collegeblok A4






Zonder disney quotes zou mijn boek niet compleet zijn ...











En zonder ' The Fault in our stars ' natuurlijk ook niet !


2) Agenda




















































4 opmerkingen:

  1. Je hebt je agenda's leuk versierd!
    Ik wist niet dat er zoveel disney quotes zijn.
    Ik heb mijn agenda ook versierd, met een collage.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke diy!
    Mooi versierd!

    Liefs,
    Eva ♥

    BeantwoordenVerwijderen