zondag 17 augustus 2014

MY LIFE IN 20 QUESTIONS TAG

Ik ben nu toch wel al en tijdje bezig met bloggen en ik dacht dat het misschien wel is tijd was voor eens en leuke persoonlijke tag . Dus ging ik op zoek naar de gepaste tag en op youtube vond ik de ‘my life in 20 questions’ tag . Een hele vragenlijst zodat jullie mij een beetje beter leren kennen.


Wat is je lievelingskleur?
Mijn lievelingskleur …pff… wit 

Wat is je favoriete nummer?
Dat is een moeilijke vraag want mijn lievelingsnummer 
veranderd elke week ! Maar als ik dan toch een all time favorite 
moet kiezen dan keer ik toch wel weer terug naar mijn jeugd 
met het liedje ‘girls’ van destiny’s child .




Wat is jouw droom carrière?
Ik zou later graag bij een modemagazine werken zoals Elle of Vogue… 
of gewoon een beroep waarbij ik veel kan reizen !

Waar zou je op jezelf willen wonen?
Ik zou graag in parijs wonen ik ben er dit jaar voor de tweede keer geweest 
en het is gewoon zo een mooie stad . Alleen kan ik wel nog een paar extra lessen
Frans gebruiken .

Wat is je favoriete manier om te reizen?
Met het vliegtuig, hoewel ik de laatste jaren een kleine vliegangst heb ontwikkeld vind ik het toch nog altijd super om te vliegen en de sfeer op de luchthaven is ook gewoon zo leuk , het geeft me een echt vakantiegevoel .


Wat doe je in je vrije tijd?
Afspreken met vriendinnen , Shoppen (!!!!) en natuurlijk NETFLIX !!!!


Wat zijn je favoriete kledingwinkels
H&M , Mango,Urban outfitters,zara …
En vorige week heb ik ook nog een artikel gedaan over mijn favo webshops.


Naar welk concert zou je graag gaan?
Dit jaar ben ik naar het concert van Justin Timberlake geweest en dat was GE-WEL-DIG . Dus dat wil ik zeker nog is over doen maar Beyoncé en Kanye West staan ook op mijn verlanglijstje .




Wat is je favoriete thee smaak?
Munt ! Ik weet het saai maar 
ik ben niet zo een thee drinker


Verzamel je iets?
Euhm ja … ALLES ! 
Mij kun je zo terugvinden in een aflevering van
 ‘extreme verzamelwoedes’.





Je slaapt niet zonder…
Deken ! Ik ben vaak bang om het té koud te hebben in de nacht .


Als je 1 miljoen euro zou krijgen, helemaal voor jou alleen, 
wat zou je er dan mee doen?
Ik zou er een wereldreis mee maken , Shopping spree op 
de champs elysees , Goed doel,…    
Kort samengevat alles behalve sparen ( shame on me !)




Wat is je favoriete make-upmerk?
Ik hou heel erg van de producten van benefit maar als ik toch 
wat minder geld wil uitgeven dan Maybeline


Wat is je favoriete seizoen?
Lente , het is dan warm maar niet té warm :p


Slaap je met de deur open of dicht?
Dicht !!!


Wat eet je het liefst?
Ik eet graag chinees !


Waarom ben je begonnen met bloggen?
Ik wou het gewoon eens proberen . Ik vond het altijd leuk om blogs te lezen en op een dag dacht ‘’laat ik er gewoon zelf een schrijven ‘’.


Heb je een abonnement op een tijdschrift?
Neen , Soms koop ik Elle of  Vogue maar de laatste tijd  lees ik meer magazine’s online !


Wat deed je gisteravond om 12 uur?
Toen sliep ik .


Wat is je favoriete parfum?
Dolce&Gabanna – The one


Geen opmerkingen:

Een reactie posten