vrijdag 8 augustus 2014

TOP 5 Webshops

Ik weet niet of dat het ligt aan mijn luiheid of het feit dat 
het constant regent  maar de laatste tijd ben ik verslaafd aan 
online shoppen .Geen gezoek meer naar kleding in die veel 
te grote winkels of een té lange rij aan de kassa ! Dus daarom 
laat ik jullie vandaag weten wat mijn 5 favo webshops zijn !

1. Asos







Op mijn nummer 1 staat asos ! Als je een specifiek kledingstuk
zoekt zal je het op asos zeker vinden. Hun collectie is zowel voor mannen
als voor vrouwen en ze hebben er merken van american apparel tot zoe karssen.
Maar het best is dat je bestelling gratis aan huis geleverd wordt .

2. MISSGUIDED







Missguided is een site uit de UK die bij de meeste misschien minder
bekend in de oren klinkt maar dat wil niet zeggen dat hij slechter is 
in tegendeel . Het is eigenlijk de site die op mijn nummer 1 zou moeten
staan maar door de dure verzendingskosten en de dure kleding blijft
hij toch mijn nummer 2 .

3. Sephora





Brons is voor Sephora ! Aangezien er geen sephora meer is
in Nederland moet ik wel online make-up bestellen . Op
zich ben ik zeer tevreden van deze site maar ja die stomme 
verzendingskosten weer hé..

4. Triangl


Triangl is een aziatische site die beked staat om hun bikini's en lingerie .
Vooral hu bikini's zijn imens populair . 


5. Topshop



Last but not least hebben we topshop ! Weer een merk afkomstig
uit de UK . Hun kleding is mooi en speciaal maar wel wat aan de dure kant .

Zo dat waren mijn favo webshops .
 wat is jullie top 5 ? 












4 opmerkingen:

  1. Asos heeft altijd leuke spullen!

    Liefs,
    Eva ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha ja dat vindt ik ook daarom staat
    hij ook om mijn nummer 1 <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Doe ik ook nu met de regen! Online shoppen is altijd veel overizchtelijker. De bikini's van Triangl vind ik ook mooi! Ik volg je nu op Bloglovin'!

    BeantwoordenVerwijderen