maandag 29 september 2014

Everyday Make-up Routine

Het is een hele struggle om je 'perfecte everyday makeup routine'
te creëren . Maar na vele make-up blunders en miskopen lukt het
je dan eindelijk toch . Iedereen heeft een andere make-up routine
sommige gebruiken veel producten en andere zijn dan weer 
tevreden met een laagje foundation en wat mascara 
(less is more.nietwaar ?) . Vandaag laat ik jullie mijn
Everyday Make-Up Routine zien .



1. Primer

Over deze primer heb ik het al eens eerder gehad (hier).
De baby skin - instant pore eraser is de goedkopere variant
van the porefessional van benefit (mijn favo primer ) maar
aangezien deze op was gebruik ik nu dagelijks de



2. Concealer

Het is heel moeilijk om een goede concealer te vinden (voor
mijzelf was dit een héél lange zoektocht ! ) . Ik had al veel goeds
gehoord over de concealer van revlon dus besloot ik om hem eens
uit te testen . Het is niet echt DE perfecte concealer maar het is 


3. Faundation

Ik gebruik veel verschillende foundations maar voor de zware
schooldagen waarbij we altijd (té) vroeg moeten opstaan is de
Maybelline - fit me stick toch mijn favoriet . Ik breng hem
makkelijk aan op mijn gezicht en werk het uit met mijn vingers .


4. Poeder

Dan breng ik  lichtjes mijn poeder van rimmel aan op mijn
voorhoofd,neus en kin


5. Blush

Als ik genoeg tijd heb breng ik na mijn foundation een blush aan.
Dit doe ik door eerst een papieren zakdoekje te pakken en zachtjes
de foundation op de appeltjes van mijn wangen weg te vegen . Op
diezelfde plaats breng ik met mijn rougekwast de blush aan .


6. Oogschaduw



dan breng ik deze crémige oogschaduw van M.A.C. aan
op mijn oogleden . Soms als ik vroeg wakker ben ( wat dus niet
vaak gebeurt ) gebruik ik daarna nog mijn naked 3 palette.


7. Eyeliner

Na maanden oefenen heb ik de winged eyeliner eindelijk onder
de knie ! Deze gebruik enkel op zo van die dagen dat ik me wat
chiquer wil voelen (als je begrijpt wat ik bedoel ) .
 ;)

8. Wimperkruller


My best friend a.k.a de wimper kruller !

9. Mascara

Iedereen heeft zijn eigen manier om mascara aan te brengen .
Ik ga mijn uiterste best doen om zo goed mogelijk uit te leggen
hoe ik mijn mascara aanbreng . Oké Here we go... Mijn truc is
om de mascara al eerste aan te brengen aan de wortels en als mijn
mascara borsteltje zich aan de basis van mijn wimpers bevindt
'wiggle' ik met mijn borsteltje en laat hem dan verder glijden over
de rest van mijn wimpers. Dit doe ik 2 maal !


10. Lips


En de laatste en tiende stap ( btw: super toevallig dat er net 10
stappen zijn ) is natuurlijk lippenstift . Deze superstay 24h lipstick
van Maybelline is een van mijn favoriete lipproducten .

Liefs Lin


4 opmerkingen:

  1. Leuk om kennis te maken met je make-up routine. Mooie producten gebruik je trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige productjes gebruik je in je routine! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke post! Altijd leuk om de routine van iemand anders te zien ;) Xx Stephanie (www.womenstuff.nl)

    BeantwoordenVerwijderen