zondag 28 september 2014

Mijn Beauty Tasje


There is no woman on earth without a makeup bag. Right?
Vandaag laat ik jullie de inhoud zien van mijn beauty tasje.
Ookal heb ik een bad hair day of een oily skin , in mijn
makeup bag zitten alle essentials om de dag 
flawless door te komen !



1. Touch Up

Na die vreselijke fietstocht op de weg naar
school of de meest intensieve L.O les ooit .
Heb je wel eens nood aan een 'touch up'.


Dit spiegeltje is super handig!
Het is klein en het heeft een gewone spiegel
en een vergroot spiegelglas .


Het eerste product dat ik gebruik voor mijn
'touch up' zijn de oil control papers van essence
Het zijn kleine doorzichtige papiertjes die
je huid (na het zweten) weer mat maakt .



Dan is het concealer time !
Dit is de concealer van bare Minerals in poeder
vorm . Ik kreeg hem als staaltje dus de perfecte
maat voor in mijn beauty tasje .


en als finishing touch gebruik ik de 

2. eyes and lips


Na een lange dag op school kan het wel eens gebeuren
dat je ogen zeer zwaar gaan aanvoelen . Ik gebruik dan
de clinique al about eyes serum . Ik kreeg hem als staaltje
(alweer ) maar zodra deze op is ga ik zeker naar de winkel
om de grotere versie te gaan halen .


En voor de droge lippen ...

3. Geurtjes


Ik koop altijd deo's in mini formaat
zodat ik ze makkelijk ergens 
kan opbergen ! 


De parfums uit de zara
ruiken altijd super en
deze roller kost maar
4.99 EUR

4. Extra Fab


Haar elastiekjes zijn een must in mijn beauty tasje
en zeker als mijn ' Just rolled outta bed look hair'
toch niet zo een goed idee was .


Wat zijn jullie makeup essentials ? 

Liefs Lin <3



2 opmerkingen:

  1. leuk om te lezen ♥ elastiekjes, lipbalm en deodorant zijn toch wel echte essentials xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw leuke dingen en leuk om te lezen liefs x

    BeantwoordenVerwijderen