maandag 15 september 2014

FallFestival #1 - Parfum

     
     Het is tijd om je zomerkleren op te bergen 
     en de truien naar boven te halen want ... 
      It's Fall y'all !!! 
       Ik weet niet waarom maar de herfst
       is mijn favoriete seizoen . Ik hou gewoon 
       van de tussen seizoenen want het is warm
        maar niet te warm en koud 
        maar niet té koud, als je weet wat ik bedoel !?



                 Vandaag hebben we het over ... Parfum
      Ik weet niet hoe het zit met jullie maar elk seizoen verander
               ik van geurtje ! en elke herfst haal ik een van mijn
                             lievelingsparfums boven nl.

                                       
               Lady Million - Paco Rabanne



Je houdt ervan of je houdt er niet van 
want dit parfum heeft een zeer sterke
(maar ook wel unieke ) geur . 


en laten we eerlijk zijn de verpakking
is ook wel een eyecatcher !



TIP : Zoals ik al eerder zei ''smaken en kleuren verschillen"
dus voor je deze aankoop doet zou ik hem toch eerst is
 gaan testen in de winkel !
 (PACO-RABANNELADY-MILLION-EAU-DE-PARFUM)

Wat is jullie favoriete parfum voor de herfst ?


                                                     Liefs,
                                                       Lin





2 opmerkingen: