vrijdag 26 december 2014

Cheek me out !

Een van de vele redenen waarom ik van kerst hou is de limited
edition producten van the Body Shop . En dit jaar lag er iets in 
hun winkel waar ik al héél lang naar op zoek was !


The Body Shop Lip and Cheek doll is eigenlijk een goedkopere
versie van de Benetint van benefit . 


Ze hebben beide een vloeibare inhoud die je zowel als blush
en als lipstick kan gebruiken . Dit soort producten vind ik 
geweldig omdat je 1) Minder geld uit geeft 2) als je blush en
je lipkleur dezelfde kleur hebben  krijg je een meer natuurlijke/ 
subtielere make -up look .
( en dat willen we toch allemaal niet waar ?)

Zelf heb ik de Benetint niet omdat ik hem al eerder in de winkel
heb uitgetest  en de kleur was gewoon veel te donker en veel te
opvallend en daar ben ik niet zo een fan van  .


Dus toen ik dit in de winkel zag liggen was ik 
super enthousiast en kon ik niet wachten om het
ui te testen . 


Door al die kerst drukte had ik niet te kans om hem
uit te proberen in de winkel zelf dus was ik bang dat
hij net zoals de Benetint veel te gepigmenteerd ging
zijn . Maar dit was gelukkig niet het geval .


Het blush gedeelte werkt prima , het is leuk om aan
te brengen en het blijft gedurende hele dag op je wangen.

Maar dit is niet het geval bij het lip gedeelte want omdat
de formule zo vloeibaar is , is het raar / moeilijk om het
juist aan te brengen en als je het dan eindelijk op je lippen
krijgt blijft het maar zitten voor 1 à 2 uur :(

Maar ookal werkt het lipgedeelte niet perfect ben ik toch 
heel blij met deze aankoop . De Lip & Cheek doll heeft een
prachtige kleur , is niet duur en is super handig !

Liefs Lin <3

1 opmerking: