woensdag 31 december 2014

Likes / Dislikes - December 2014


Het jaar 2014 is binnen enkele uren gedaan ! En daarom wilde
ik als laatste artikel van dit jaar nog even de producten op een
rijtje zetten waarvan ik deze maand heb genoten en ook de
producten waarvan ik iets minder heb genoten !


1)  Maybelline - Color sensational pinks lipstick


Ik ben een super grote fan van de producten van Maybelline 
en dus ook van deze lipstick , die heel mooi is en je lippen
niet uitdroogt.


De lipstick heeft een fel lichtroze kleur
wat ik persoonlijk zeer mooi vind ! Het
is ook een leuk kleurtje om te mengen 
met andere lipsticks.




Het enige nadeel is dat je de lipstick
een paar keer per dag moet heraanbrengen
om de rozige kleur te behouden !

LIKE


2) Nivea Waterproof Oogmakeup reiniger


Normaal ben ik altijd zeer tevreden met
de producten van nivea maar deze makeup
remover is zo slecht !


Het is anders dan de meeste oogmakeup reinigers
want het is een soort van lotion . Als ik de lotion
aanbreng op een doekje en dan de  makeup van
mijn ogen wil halen zie ik dat er na lang en hard
wrijven mijn mascara nog altijd niet van mijn 
wimpers is .

DISLIKE


3) CHI - Helmet Head Hairspray


Het is echt moeilijk om een goede
hairspray te vinden ! Hij moet goed
ruiken , je haar niet stijf maken en
hij moet er natuurlijk voor zorgen
dat je kapsel de hele dag blijft zitten.


Deze hairspray van CHI heeft al deze eigenschappen
ook al is hij wat aan de prijzige kant ik zou niet meer
zonder kunnen !

LIKE


4) Barbara Hofmann - kwastenreiniger


Een keer per week was ik mijn
make-up kwasten grondig . 
maar ondertussen vind ik het
ook wel nodig om (vooral dan
mijn faundation) kwasten te
reinigen . Daarom kocht ik deze
reiniger van Barbara Hofmann
maar ik ben er niet zo tevreden 
van als ik mijn kwasten kuis (zoals
aangegeven op de verpakking) merk
ik dat er bijna geen make-up mee van
de borstels komt ! Dus dan ga ik maar
opzoek naar een andere kwasten reiniger .

5) Verkoelende gel voor voeten - Yves Rocher


Ik had al veel goede dingen gehoord over
deze gel dus besloot ik om het is uit te testen !


Als je (na een lange dag met veel stappen) de gel
aanbrengt geeft het direct een verkoelend effect .
Het is misschien meer een gel voor de zomer maar
ja het ruikt goed , geeft een verkoelend effect en je
voeten worden er zacht van ! 

LIKE



Liefs Lin <3

1 opmerking: