dinsdag 30 december 2014

I got 99 problems but my wishlist ain't one


Er zijn heel wat rare dingen te vinden op het
internet ! Dus deze week zocht ik naar de 
coolste gadgets op ebay,amazon,...


1) When you're crazy lazy


Laat ons even eerlijk zijn : wie heeft er nu, na een 
lange dag op school of op het werk , de energie 
om rechtop te zitten een boek te lezen !?Met deze bril
kan je vanuit een liggende positie toch nog gemakkelijk
je boek/magazine lezen zonder dat je weeral kramp krijgt
 in je armen omdat je je boek véél te hoog te tilt .



2) gold 


Deze spuitbus bevat eetbare GOUDE verf !
Do I need to say more ??

3) StickNFind


Ik ben iemand die héél vaak mijn spullen verliest.
Dus vroeger dacht ik altijd ' Er moet iets bestaan 
waarmee je je spullen terug vind : iets klein dat je
op je spullen kan kleven en zo kun je het dan 
via een toestel  ATIJD terug vinden ' . Toen ik gisteren
dit zag werd ik gek ,ik wist niet of ik blij moest zijn
(omdat er eindelijk iets bestaat om mijn spullen terug 
te vinden) of boos ( omdat iemand MIJN 
billion dollar idea heeft gestolen ) ! 



4) Nailed it !


Een van de vele dingen die ik haat aan mijn nagels lakken
is dat lange wachten . Wanneer ik mijn nagels heb gelakt wil
ik direct andere dingen doen ,waardoor mijn nagels
na een tijd er helemaal verpest uit zien . Deze clips zouden
ervoor zorgen dat dit niet meer gebeurt ! Al betwijfel
ik wel of het echt werkt !

5) Bubble wrap


Ik denk dat ik niet de enige ben die zich vroeger ( en nu nog altijd)
uren kon amuseren met bubbeltjesplastic ! 
Nu bestaat er een machientje waarmee je bubbeltjes kan laten
ploffen waar en wanneer je maar wilt !!

Liefs Lin <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten